Založ si blog

Radšej kondómy aneb čo si myslím o ultrasuper vešteckých linkách

…ten pocit. Ten zúfalý pocit vyčerpania, keď bojujete s primitívnymi ľuďmi všade naokolo, na všetkých frontoch, a ako fúzatý si máte chuť vystreliť mozog v nejakom zasratom bunkri. No dobre, možno by ste prijali nejakú rohovú vaňu s tryskami, aby vaše telo pri posledných sekundách pocítilo aspoň na chvíľu úľavu a relax z tejto divočiny orangutanov. Ale v konečnom dôsledku, by prišlo isté oslobodenie od hlúposti sveta, či nie? Smutné by bolo, keby vás zachránili a vy by ste skončili niekde na vozíčku ako posledný kripel, pretože ste boli taký manták, že ste netrafili dobre. A ľudia, títo šimpanzi, by na vás nepozerali, „pretože to sa nepatrí“. Možno nejaké menšie deti by poukázali prstom a spýtali sa: „ Prečo tá pani sedí na vozíčku a má taký divný výraz v tvári?“  „No vieš, lebo si chcela odstreliť palicu a nevydalo.“ A vy by ste iba každý deň znovu a znovu čítali knihu o tanatológií (ak by ste toho boli schopní). Prosím, pochopte ma, nejdem sa smiať z ľudí, čo sú na tom zle, ale skúšať spáchať samovraždu a pokaziť to, je strašná smola. Ľudia okolo vás chodia po špičkách a snažia sa ukázať vám najšťastnejšie veci na tomto mizernom svete. A každý deň, keď sa snažia na vás usmievať si musíte uvedomovať, v akých strašných sračkách ste. Ak v nich, ovšem, nesedíte naozaj.  Proste príde deň, keď vás prestane baviť veriť v nejaké hviezdy alebo pani kartárke na predraženej telefonickej linke. Vytvoríte si vlastnú pravdu, a tá bude jediná, ktorej budete chcieť veriť. „Viete, ale podľa odklonu Marsu s Jupiterom a hviezdy Choďtemistýmdoprdele, by ste utorok mali mať šťastie vo vzťahoch.“ Tak teraz už rozumiete? Akože, pozrite sa, nemusíte mi veriť, veď v konečnom dôsledku môžem klamať aj ja. Možno má Deria, Marianett alebo Saziel pravdu. Veď prečo nie. Keď si príliš slabý a potrebuješ sa dopumpovať, čo všetko dobré sa ti v živote ešte stane a na lepšie sa obráti, tak zavolaj LEN za 967 eur na hodinu, to je jasné, že sa to oplatí. „Margitka, veď zavolaj! Olinka z prízemia, vieš tá, ktorú opustil manžel, pre tú mladú blondínu, a tá, ktorej syn bol na odvykačke, ten, ktorý si nakoniec zobral tú s tým strašným akné, veď vieš, ktorú myslím.. tak oné, čo som to chcela? Jáj jasné, od kedy tam zavolala už sa jej dejú len samé dobré veci, minule mi to hovorila, no namôjveru.“Okrem toho, môžeš do živého vysielania porozprávať o všetkých rodinných príslušníkoch, susedoch a zvieratách, ktoré žijú v tvojom okolí. Akú nepríjemnú auru z nich cítiš, nezabudni povedať, ako sa kto volá, kde býva a aký bezpečnostný systém využíva ich dom. Ale zas, nikomu nechcem krivdiť, povedzme si pravdu, Marianett, je veľmi čestná. Úplne bez pochýb. Veď možno ti predpovie tvoju smrteľnú chorobu (hoci na 101% ti takmer vždy povie pozitívne veci, aby si po telefonáte mala dobrý pocit) alebo sa tvoj Janko konečne rozíde s tou fiflenou, čo ho (určite!!) podvádza a ty to budeš vedieť skôr než sa to stane, nie je to super?  Ja len že, poznám aj oveľa lepší a lacnejší spôsob. Zabor svoje prsty medzi vlasy na temene hlavy (ak si plešatý, tak sa najprv radšej poraď so Sazielom ako postupovať) , 5 krát povedz „Som poverčivý debil, wingardium leviosa,“ a najväčšou silou si udri čelo do steny. Opakuj kým neuvidíš svoju lepšiu budúcnosť. Nenechaj sa odradiť bolesťou. Hovorí sa, že pre krásu sa trpí. Ja si myslím, že by to mohlo fungovať aj pri logickom zmýšľaní.
Rada na záver? Pred tým, než sa rozhodneš zavolať na takúto linku pre jasnoblbcov sa zastav, a daj tie peniaze radšej na kondómy. Nech sa viac takýchto retardovaných ľudí ako si ty, nenarodí.

Nemôžeš vedieť. .. nikdy

28.07.2018

Milý denníček, mám ťa ako lacnejšiu náhradu terapeuta. Tu opäť Romana. Som zúfalá! Je 24.novembra a za mesiac sú Vianoce. Veríš tomu? Takto pred rokom som bola nadšená z vlastnoručnej výzdoby v celom byte a s veľkým úsmevom sa ovíjala Marekovi okolo pliec. Bola som šťastná. Bože, nie. Bola som falošne šťastná. A čo je vlastne šťastie? Ježiš.. zase [...]

ONA

28.07.2018

Je pravda, že som tam nešiel náhodou. Bar Vaše potešenie bol od môjho domu niekoľko kilometrov, ale vždy to stálo za to. V nabitom kalendári plnom obchodných stretnutí, som si štvrtky večer vyhradzoval práve pre ňu. Nebola typ ženy, za ktorou sa otočí každý chlap. Nemala tie správne krivky. Plné prsia a oblé boky. Nevyžarovala z nej tá dravá sexualita, s akou som sa [...]

Čo budeš, ak budeš veľká?

10.07.2018

Keď som bola malé dievča, pýtali sa ma, čo budem, ak vyrastiem. V tej dobe som odpovedala veci ako raketová fyzička, biochemička, finančná plánovačka, analytička počítačových systémov. Ani by mi nenapadlo, že som si mala vytýčiť oveľa ľahší cieľ. Počas života som zistila, že fyzika, matematika a ani počítačové systémy nie sú odbory, v ktorých budem vynikať. [...]

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 85689x
Priemerná čítanosť článkov: 2764x

Autor blogu

Kategórie