Založ si blog

Muž dvoch tvárí : Kapitola 3

Sedela som vo svojej obývačke a hľadela na pohasínajúcu sviečku. Pred nedávnom som si kúpila celý balíček voňavých sviečok, voňavých mydiel a neviem čoho všetkého. Milovala som vôňu orchideí. Taká príjemne upokojujúca a ešte s tým plamienkom tancujúcim pred mojimi očami to bol hotový relax. Ľahučký čierny saténový župan s červenou krajkou som si pritisla bližšie k telu a nechala som sa poláskať jeho hebkosťou. Darček od Davea. Nebola to smutná spomienka, a jedno čo fakt mal bol dobrý vkus. Vedel vybrať spodné prádlo, ktoré bolo pohodlné a sexi zároveň. Zrazu mi zavibroval mobil.
„Ian, všetko v poriadku?“ Nebol typ chlapa, ktorý zvykával prísť neskoro.

„Mia, budem zopár minút meškať. Čo by si chcela na večeru? Čínu alebo donesiem niečo z talianskej reštaurácie?“
„Talianskúú, talianskú, prosím.“
„Dobre, hneď som u teba. Zatiaľ ahoj.“
Telefón vydal charakteristický zvuk pípnutia a zostal hluchý. Začalo mi škvŕkať v bruchu. Kým nespomenul jedlo, nemala som pocit, že som hladná. Myslela som, že príde ako obvykle. Navoňaný najnovším parfumom Paco Rabanne s tou mužnou korenistou príchuťou. Hmm Ian. Bol to pravý chlap, ktorý dokázal byť dokonalý gentleman. Nikdy mi nezabudol zložiť kompliment, doniesol mi večeru aj z druhej polky mesta a mal rád divoký sex. Všetko bolo na ňom dobré, ale hlavne ten sex.. Jednu vec však nemal. Pocit, že sa potrebuje viazať. Vedela som, že aj keď je dnes u mňa, zajtra môže byť v posteli mojej susedy. Ale bolo mi to jedno. Vychutnávala som si jeho prítomnosť, keď sme mali obaja čas.
Prešla som bosými nohami zopár krokov do mojej kuchyne. Páčila sa mi spojená s obývačkou. Bolo tu viac priestoru a vyzeralo to moderne. Dala som zovrieť vodu, aby som si vychutnala zopár dúškov horúceho čerešňového čaju predtým než príde Ian.. Zatiaľ ma rozohreje čaj a potom jeho telo, usmiala som sa v duchu.
A už mi aj klopal na dvere..
„Ahoj.“
„Mia, ako to robíš, že vyzeráš stále lepšie?“
Dvihne náladu nie? Necítim sa na päťdesiatničku, aby mi niekto hovoril, že tie hlboké vrásky na mojej tvári skoro ani nie je vidno, a že ochabutie na určitých partiách ani nie je tak zlé ako má stará Lorencová, ale myslím si, že lichôtky potešia ženu v každom veku. Aj v sexi 25ke.
„Veľa sexu, Ian, to robí veľa sexu.“
„Keď ťa tak vidím, myslím, že by som v rámci dobrých priateľských vzťahov mal hneď začať pracovať na tvojej intenzívnej regeneračnej kúre, zlato, hah.“
„Mhmm, hneď po večeri, lebo zomieram od hladu. Pomôžem ti s tými taškami..“
„Netreba, zvládnem to. Zobral som klasiku – talianske lasagne. Môže byť?“
„Milujem ich.“
Vybrala som taniere, ale Ian ma zastavil.
„Poďme si to romanticky zjesť spolu. Ja nakŕmim tvoje hladné bruško a ty mi to potom vrátiš neskôr.“
„Urobím čokoľvek za zopár súst tohto krásne rozvoniavajúceho neba.“
„Čokoľvek? Asi ti začnem nosiť večeru častejšie…“zvodne sa usmial. „Kúpil som víno, môžeš mi ho prosím podať z tej tašky pri tebe?“
Vybrala som fľašu bieleho vína..“Benefizio Castello Di Pomino.. hmh“
„Poznáš?“
„Nie, ale budem ti veriť, máš dobrý odhad na vína.“
„Ak si ho ešte nikdy nepila zaplaví ti tvoje chuťové poháriky tak, že už nikdy v živote nebudeš chcieť piť nič iné,“ s ľahkosťou otvoril víno a nalial nám do mojich nových stopkových pohárov.
„Na zdravie, bejby.“ Poháre jemne cikli a ihneď som sa poslušne posadila k stolu. Ian z vrchnej zásuvky vybral vidličku a pomaly sa blížil k stolu. Sadol si, odokryl alobal z horúcich lasagní, opatrne vpichol vidličku nabral malý kúsok tých najúžasnejších cestovín a vložil si ho do úst.
„Hmm božská chuť.. skoro ako tá tvoja,“ jeho slová mi spôsobili jemné vibrácie v podbrušku. No tak, rýchlo hodiť do seba zopár vidličiek a môžeme sa ísť pomilovať. Opäť nabral malý kúsok a pomaly na približoval k mojím ústam.
„Otvor ústa,“ povedal s jemne zachrapčaným hlasom. Vždy sa mu páčili moje plnšie pery, tak som jemne pootvorila ústa a vyšpúlila ich. Vidličku mi vložil do úst. Okamžite som pocítila vodopád rozplývajúcich sa chutí.
„Hmm, to je dobré.“
„Ešte to len bude dobré..“ odpovedal sebaisto so sexi iskrou v očiach.
Zopár minút sme sa ešte venovali večeri a s každým sústom do mňa Ian pumpoval jeho dvojzmyselné poznámky, ktoré ma nesmierne vzrušovali.
„Ďakujem Ian, večera bola fakt skvelá.“
„Nabudúce ti donesiem môj domáci quiche.“
Vedela som, že Ian spí s kadekým, ale mala som pocit, že hoci sme aj my milenci mali sme dosť dobrý kamarátsky vzťah. Ale či by bez sexu fungoval, to neviem.. Koniec koncov aspoň získaval skúsenosti. A že ich mal požehnane mi mal v nasledujúcich hodinách znovu dokázať.
„Myslíš, že si ho zaslúžiš?“ povedal so zatajeným dychom a potmehúckym úsmevom.
Vidličku položil na stôl, odsunul stoličku a postavil sa predo mňa. Podal mi ruku. Ľahučko som vstala a pozrela mu do očí. Pri jeho blízkosti mi zabrnelo v tele. Jeho ostro rezaná sánka sa priblížila k mojim perám, privrela som viečka, ale nepobozkal ma.
„Milujem ten pocit, keď zavrieš oči.. celá sa predo mnou chveješ..“
Nemala som síl na odpor. Tak veľmi som túžila, aby ma pobozkal. Ale on hovoril ďalej.
„Chcem ťa pobozkať a milovať sa s tebou celú noc, ale v tejto chvíli si len moja, úžasný pocit ako vlastným tvoje telo.. reaguje na moje dotyky presne ako chcem.“
Viečka som mala stále zavreté a počúvala jeho tlmený hlas. Na perách som cítila jeho horúci dych. Stúpla som si na špičky a dotkla sa perami o jeho. Len sa jemne spojili a navzájom si vydýchli prúd erotického napätia šíriaceho sa okolo nás. Ruku mi pevne pritlačil na driek a pritlačil si ma k sebe.
„..len moja..“
Prudko som vydýchla vzduch.
„Bože, ja to nevydržím,“ šepkal medzi horúcimi bozkami a v momente mi hodvábny župan skĺzol k zemi. „Ach Mia..“. Pritlačil svoje telo k môjmu a pevne zvieral môj zadok medzi svojimi rukami, pritláčal ma k sebe a keď sa vášnivá atmosféra dala cítiť na kilometre, ruky presunul pod môj zadok, dvihol ma, nohy som si obtočila okolo jeho tela a vyložil ma na linku. Strhol zo seba oblečenie ako divý a bez toho, aby sa uistil, že som na neho pripravená do mňa vnikol. Drsno, tvrdo. Dala sa cítiť každá chvíľa, ktorú sa so mnou hral. Tváril sa, že je nad vecou, ale chcel ma mať. Chcel ma cítiť. Vo chvíli, keď bol úplne vo mne vzdychol moje meno. Pomaly ho vytiahol iba špičku vo mne nechal a opäť prirazil. Bláznila som túžbou po ňom viac, než som si myslela. Energia v mojom vnútri ma išla roztrhnúť vo všetkých smeroch, ta tupá bolesť v mojom lone ma nútila vzdychať. Pevne som privrela oči, zaklonila som hlavu dozadu, vlasy ma jemne pošteklili na spodku chrbta, prerývane som dýchala a od horlivosti po ňom si hrýzla do pery. Zrazu som cítila ako ustupuje, moje nohy okamžite zareagovali a pritiahla som si ho späť. V očiach sa mu črtla iskra hier. Mal ju často. Pocit, že ma ovláda, ovládal jeho. Prižmúrila som oči a bojovne vystrčila bradu. „Hmmm, mačička sa chce hrať.“ Jeho slová na mňa fungovali ako magnet. Chcela som ho viac a viac. Pritiahol si ma k sebe až som skoro nemala priestor dýchať a preniesol ma do spálne. Pod zadkom som pocítila mäkkú posteľ a s hlbokým nádychom jemnú kvetinovú vôňu obliečok. „Teraz ťa tak pomilujem, že zabudneš ako sa voláš.“ Jeho srdce začalo biť neuveriteľnou rýchlosťou a drsne ma hladkal. Celý čas mi pozeral do očí, pozeral do očí a dotýkal sa ma. Sledoval ako mnou lomcujú jeho dotyky, pozeral ako sa mi to páči. Zatvorila som oči, prehla hlavu do zadu a on sa v momente priblížil k môjmu krku. Moje vzdychy prenikali okolo nás, ale boli sme zahalení v tme. „Ja to nevydržím, toto mi nestačí, chcem ťa stále,“ šepkal pomedzi bozky na krku. „Budem ti to robiť, kým nebudeš kričať moje meno. Znovu a znovu.“ Obaja sme vedeli ako veľmi to chceme. „Uvoľni sa zlatko, užívaj si to,“ bolo to čo som počula. Hlavu sklonil dole a.. urobil to. Neviem to popísať, lebo moje hormóny vybuchovali v každom centimetri môjho tela. Tornádo zmyselnosti sa miešalo s mojimi vzdychmi. Prstami láskal moje vnútro. Pevne som chytila jeho ruku a prsty si vložila do úst. Na jazyku pocítila vlastnú chuť. Nechal ma vychutnať si ju a opäť pokračoval. V momente ako som dosiahla vrchol som ho zacítila v sebe. Nepočkal kým sa trochu rozdýcham. Medzi mojím vzdychaním, stále opakoval moje meno. Vchádzal do mňa drsne, nešlo o žiadnu lásku. Bola to čisto vášeň, ukojenie chúťok. Po nejakom čase, do mňa prestal búšiť, otočil ma a ja som sa lakťami opierala o postel. Vnikal do mňa zo zadu, pevnou dlaňou mi plieskal po zadku, zabáral do neho svoje prsty. Naklonil sa nado mňa, chytil do rúk moje prsia a hladil ich. Potom rukami skĺzol po mojich bokoch, zatlačil dlane k svojmu telu, tým si ma k sebe pritiahol úplne na doraz a moje telo sa nevedelo nijak brániť, len sa tomu poddať. V momente, keď cítil, že ma má, že ma ovláda a som úplne bezmocná, vrážal do mňa takou silou, že som chvíľami mala pocit, že vypľujem pľúca. Nedokázala som sa ani poriadne nadýchnuť. „Ian, prosím ťa spomaľ,“ vyrývalo sa mi z hrdla. Ale neprestával, uškrnul sa a zrýchlil. Chcel počuť moje vzdychy hlasnejšie. Bola som si takmer istá, že kým mu nezakričím nebude spokojný. Jeho pohyby boli intenzívne, nástojčivé, akoby nikdy nechcel s tým maratónom prestať. „Chcem ti to urobiť zas, no tak poď zlatko.“ Blízkosť našich tiel, jeho slová vo mne znovu a znovu vyvolávali orgazmy. Nekonečné, spaľujúce až do špiky mojich kostí, hlboko vrážajúce do mojich buniek. Posledný krát, som počula silný vzdych a na spodku chrbta a zadku som pocítila teplý prúd stekajúceho semena. Ostala som tam bezvládne ležať. Chvíľu ma nechal tak, kým sa vydýchal a potom mi pomohol vstať a pobozkal ma. „Si úžasná.“ Vbehli sme do sprchy a umyli sa navzájom. Celkom dobre nám išli kolektívne činnosti. Prehodila som cez seba župan, ktorý zostal ležať padnutý v kuchyni na zemi, on niekde našiel svoje boxerky a tričko. Opäť sme si sadli k pohárikom vína. Napila som sa a zopár dúškov preletelo mojim hrdlom ako ľad kĺzajúci po rozhorúčavených lúčoch slnka. Naša blízkosť zmizla. Pred pár minútami sme boli jedno telo, blízkosť, ktorú sa lepšie popísať nedá a teraz sme si vzdialenejší ako pred tým. Hoci sa mi nohy ešte stále klepali, nechcela som to takto skončiť. Nie tak, že si ma zobral všade kde chcel a ja som sa len bezmocne hádzala do jeho náručia. Sedel oproti mne, vychutnával si každý hlt vína a usmieval sa na mňa. Uprene som sa na neho zahľadela a koketne usmiala tiež. „Nehovor mi, že nemáš dosť,“ povedal so smiechom v hlase, „zničíš ma, bejby.“ Priložila som mu ukazovák na pery, zobrala ho za ruku, odviedla do tmy, kde som pred tým patrila ja jemu. Tvár mi vzal do dlaní a znovu si ma chcel celú podmaniť vášnivými bozkami. Tentoraz som to však chcela inak. Rukami som hladila jeho ešte stále rozhorúčavené telo pod tričkom, občas zaborila nechty do jeho zadku, poškrabkala mu chrbát, miloval to. Opäť bol tvrdý, pripravený znovu prevziať kontrolu nad nami. Smola, zlatko. Pritlačila som mu dlaň na jeho hruď, jemne do neho sotila až si ľahol na gauč. „Ako si povedal, mačička sa chce hrať,“ jemne som zavrčala a hryzla si do pery. Vzala som ho do rúk, bozkávala ho, každý kúsoček poláskala jazykom. Opatrne sala špičku, prstami jemne masírovala jeho mužstvo. Keď začal hlasnejšie vzdychať silnejšie ho zovrela. Ja som chcela rozhodnúť o všetkom. „Toto mi nemôžeš robiť, ty.. ty.. „ ťažko hľadal slová. Začala som ho bozkávať najvášnivejšie ako som vedela, aby som ho umlčala. Môj jazyk dráždil jeho žaluď, dlane hladili celý povrch jeho penisu. „Bože..áno..“ Rukami ma pevne zovrel, prsty sa mu zamotali do mojich vlasov, hlavu mi pritlačil k sebe a po pár sekundách, keď bol celý vo vnútri sa napol a pri jemných vzdychoch a vonkajšom bubnujúcom daždi sa urobil znovu.

Nemôžeš vedieť. .. nikdy

28.07.2018

Milý denníček, mám ťa ako lacnejšiu náhradu terapeuta. Tu opäť Romana. Som zúfalá! Je 24.novembra a za mesiac sú Vianoce. Veríš tomu? Takto pred rokom som bola nadšená z vlastnoručnej výzdoby v celom byte a s veľkým úsmevom sa ovíjala Marekovi okolo pliec. Bola som šťastná. Bože, nie. Bola som falošne šťastná. A čo je vlastne šťastie? Ježiš.. zase [...]

ONA

28.07.2018

Je pravda, že som tam nešiel náhodou. Bar Vaše potešenie bol od môjho domu niekoľko kilometrov, ale vždy to stálo za to. V nabitom kalendári plnom obchodných stretnutí, som si štvrtky večer vyhradzoval práve pre ňu. Nebola typ ženy, za ktorou sa otočí každý chlap. Nemala tie správne krivky. Plné prsia a oblé boky. Nevyžarovala z nej tá dravá sexualita, s akou som sa [...]

Čo budeš, ak budeš veľká?

10.07.2018

Keď som bola malé dievča, pýtali sa ma, čo budem, ak vyrastiem. V tej dobe som odpovedala veci ako raketová fyzička, biochemička, finančná plánovačka, analytička počítačových systémov. Ani by mi nenapadlo, že som si mala vytýčiť oveľa ľahší cieľ. Počas života som zistila, že fyzika, matematika a ani počítačové systémy nie sú odbory, v ktorých budem vynikať. [...]

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 09:48

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 85641x
Priemerná čítanosť článkov: 2763x

Autor blogu

Kategórie