Založ si blog

Laná, ktoré ma držia

Na tvojom tele je zapísaných mnoho mien,
dotýkalo sa ťa mnoho zmien.
V tvojom srdci som bola iba ja,
už aj to sa stratilo,
moje zmýšľanie na to doplatilo.
Strhávam kryt z mojej duše,
aby som si dokázala vyrvať srdce.
Chcem ho položiť do zvierača a nechať ho roztlačiť,
usmiať sa a vedieť, že už nikdy nebudem cítiť ten pocit,
že už nikdy nezachytím náznaky lásky,
na tvári sa mi nezjavia sklamania vrásky.
Nenastane čas, keď ma dokáže oslabovať,
každý cit ma bude posilňovať.
Už neucítim ako mi podlamuje kolená,
naša láska nebola dovolená.
Základ človeka je existencia,
tak povedzte mi čo to bola za tvora,
ktorý vymyslel milovanie,
v nebi neobmedzené cestovanie.
Sú to najkrajšie spomienky s tebou,
bol si mojou najúžasnejšou väzbou.
Je to námet na môj sen,
keď je vonku milión vojen,
keď zamotávam sa do vlákien.
Sú to laná, ktoré ma držia, keď padám.

Nemôžeš vedieť. .. nikdy

28.07.2018

Milý denníček, mám ťa ako lacnejšiu náhradu terapeuta. Tu opäť Romana. Som zúfalá! Je 24.novembra a za mesiac sú Vianoce. Veríš tomu? Takto pred rokom som bola nadšená z vlastnoručnej výzdoby v celom byte a s veľkým úsmevom sa ovíjala Marekovi okolo pliec. Bola som šťastná. Bože, nie. Bola som falošne šťastná. A čo je vlastne šťastie? Ježiš.. zase [...]

ONA

28.07.2018

Je pravda, že som tam nešiel náhodou. Bar Vaše potešenie bol od môjho domu niekoľko kilometrov, ale vždy to stálo za to. V nabitom kalendári plnom obchodných stretnutí, som si štvrtky večer vyhradzoval práve pre ňu. Nebola typ ženy, za ktorou sa otočí každý chlap. Nemala tie správne krivky. Plné prsia a oblé boky. Nevyžarovala z nej tá dravá sexualita, s akou som sa [...]

Čo budeš, ak budeš veľká?

10.07.2018

Keď som bola malé dievča, pýtali sa ma, čo budem, ak vyrastiem. V tej dobe som odpovedala veci ako raketová fyzička, biochemička, finančná plánovačka, analytička počítačových systémov. Ani by mi nenapadlo, že som si mala vytýčiť oveľa ľahší cieľ. Počas života som zistila, že fyzika, matematika a ani počítačové systémy nie sú odbory, v ktorých budem vynikať. [...]

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 07:51

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 85684x
Priemerná čítanosť článkov: 2764x

Autor blogu

Kategórie