Založ si blog

ONA

Je pravda, že som tam nešiel náhodou. Bar Vaše potešenie bol od môjho domu niekoľko kilometrov, ale vždy to stálo za to. V nabitom kalendári plnom obchodných stretnutí, som si štvrtky večer vyhradzoval práve pre ňu. Nebola typ ženy, za ktorou sa otočí každý chlap. Nemala tie správne krivky. Plné prsia a oblé boky. Nevyžarovala z nej tá dravá sexualita, s akou som sa stretol u väčšiny chtivých slečien pani Priceovej. Bola útla, nežná blondína. Vôbec nezapadala do tamojšieho kolektívu. Ale pohľad na ňu vo mne spôsoboval nevysvetliteľný pokoj. Jej ladné pohyby rúk a dokonalé ovládanie prstov v rytme pomalej hudby ma vábilo do zbláznenia. Nikdy som s ňou neprehovoril. Nie žeby som bol práve hanblivý. V jej nežnej tvári sa však za tmavými šminkami skrývala akási chladná nedostupnosť. Mohol som ju mať. Viem, že áno. Ale nikdy by som si neodpustil, keby sa mi oddala len pre peniaze. Možno bola len šľapka, tanečnica, ak chcete. A možno jej úsmev a dotyky vlastného tela o chladnú tyč vzbudzovali vzrušenie u niektorých chlapov sediacich okolo. Ale v jej očiach sa celá hra na striptérsku šou zdala akási nepodstatná. A mne vlastne vôbec nešlo o to, čím sa živí.

Túto noc som bol menej vyčerpaný ako väčšinou. Snažil som sa mapovať každý kúsok jej tela a zapamätať si ho pre prípad, že by ju po poslednom incidente vyhodili. Jej modrasté zápästia nedokonale zakryté make-upom nasvedčovali, že jej časť príbehu bude pravdivá. Ale kto by veril obyčajnej štetke? A Piercová si svojich snobských klientov vážila viac než čokoľvek. Boli predsa jej živobytie. Ale Ona nemala črty bežnej ľahkej ženy. Tanec mala rada, to bolo zjavné. Ale naučila sa mať svoje hranice, ktorých sa držala. A keď ich niekto porušil.. Vedela si otvoriť ústa.

Kľúčne kosti zvýraznené zlatým práškom odrážali ostré svetlo dopadajúce na pódium. V tejto brandži ide ostýchavosť za svoje telo bokom, no ona pôsobila takým krehkým dojmom, aj keď bola takmer nahá. Neupierala pohľad na nikoho. Tancovala akoby bola v miestnosti sama. Už dávnejšie som si všimol malé nenápadné tetovanie na vnútornej strane chodidla. Bol tam akýsi nápis v cudzom jazyku. Každou preskúmanou časťou sa zdala ešte tajomnejšia ako pred tým.
Pri hlbokom zhybe si odopla trblietavú podprsenku a hodila ju do zákulisia. Zopár nadržaných kancov sa spokojne pousmialo. Dlhými bledými prstami si zakrývala vnady a vedela, že práve toto chlapov donúti vytiahnuť pokrčené bankovky. Pri nezbednom sebavedomom úškrne jej lesklé kučery lemovali tvár. Bola taká krásna. Pohyby, akými si prehrabávala vlasy. A to, ako dokázala vypnúť do hora štíhly krk. Ako bezbranná laň. V klube sa ozval akýsi hurhaj. Diváci chceli viac. No ona sa nenechala rušiť. Prstami krúžila okolo vlastnej hlavy akoby sa pre toto povolanie narodila. Jej telo splynulo s hudbou v nádherný pohľad. Bledá bezchybná pleť a dokonalá tvárička s mandľovými zelenými očami. Keby sa na chvíľu prestala hýbať, uveríte, že je len porcelánová bábika pre dospelých.

Nemôžeš vedieť. .. nikdy

28.07.2018

Milý denníček, mám ťa ako lacnejšiu náhradu terapeuta. Tu opäť Romana. Som zúfalá! Je 24.novembra a za mesiac sú Vianoce. Veríš tomu? Takto pred rokom som bola nadšená z vlastnoručnej výzdoby v celom byte a s veľkým úsmevom sa ovíjala Marekovi okolo pliec. Bola som šťastná. Bože, nie. Bola som falošne šťastná. A čo je vlastne šťastie? Ježiš.. zase [...]

Čo budeš, ak budeš veľká?

10.07.2018

Keď som bola malé dievča, pýtali sa ma, čo budem, ak vyrastiem. V tej dobe som odpovedala veci ako raketová fyzička, biochemička, finančná plánovačka, analytička počítačových systémov. Ani by mi nenapadlo, že som si mala vytýčiť oveľa ľahší cieľ. Počas života som zistila, že fyzika, matematika a ani počítačové systémy nie sú odbory, v ktorých budem vynikať. [...]

Me Too aneb globálny problém, ktorý treba riešiť

15.01.2018

Slovné spojenie „#metoo“, ktoré v preklade znamená „mne tiež“ alebo „ja tiež“ sa internetom šíri ako vírus. Ženy z celého sveta pridávajú toto označenie pod svoje príspevky a fotky. Spomínaným „heštegom“ sa označujú a priznávajú problém všetky, ktoré zažili sexuálne obťažovanie alebo boli sexuálne zneužité. Ako prvá na Tweetteri [...]

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 85643x
Priemerná čítanosť článkov: 2763x

Autor blogu

Kategórie