Založ si blog

Plťka nenávisti plávajúca v mojej bezvýznamnosti

Záber vľavo, záber vpravo. Vidíš to všetko? Kam dovidím, je hmla.. a tam kam nedovidím, je tma. Iba opustené stromy kúpajúce sa v nekonečnej prázdnote. Povedal by si, že voda im stačí a keďže sa v nej topia, mali by byť spokojné. Ale ony sa topia, utopia. A voda nestačí. Záber vľavo, záber vpravo. Snažím sa udržiavať smer, aby som sa nestratila, len mám strach, že východisko nie je nikde. Netočím sa dokola? Ale ten neutíchajúci oheň mi páli lopatky. Horí a blčí, poháňa ma vpred. Toto je motivácia? Keby som si tak dokázala spomenúť. Snažím sa vybaviť si spomienky a pocity, ale jediné, čo cítim v rukách žíl, je odpor vody na pádlach. A ty nie si nikde. Žiadny radca po mojom boku, žiadny zradca. Takže.. toto je koniec? Nekonečno? Takto predsa žiadny príbeh nekončí. Či všetky, len my o tom nevieme, lebo nám to nestihnú povedať? Myšlienka. Záblesk. Iba sekunda zachytávajúca ten obraz. Tvoje pery vyslovujúce neutíchajúcu vieru v dobro. A smiech. Ty to vieš a ja to viem. Ale čo sa stalo teraz? Prečo musím pádlovať na oboch stranách sama? Alebo je to test.. len skúška, ktorú musím vyriešiť? Ale ako.. AKO? A ako dlho ešte?

Záber vľavo, záber vpravo. Už si zvykám. Nie, nie je to také ťažké ako to spočiatku vyzeralo. Ruky si zvykli a krv v žilách prúdi pokojnejšie ako kedykoľvek pred tým. Zistila som, že som našla mier. V nekonečnej prázdnote, bez teba aj nej. Už nie je dôležité, čo som cítila, ani čo som chcela. Iba tá voda. Tá voda unášajúca ma preč. Ďaleko od všetkých, ktorí opustili plťku a vydali sa v ústrety Ružovému ostrovu. Buď šťastný, buď šťastná. Iba nezabudnite na okuliare. Bez filtra. Aby ste mohli zachytiť neskreslený pohľad. Aby ste zistili, že jediné pravé svetlo je na plťke. A ten neutíchajúci oheň, ktorý ho vydáva, mi páli lopatky. Vraví, že už je neskoro povedať prepáč. Lebo som sa zatrpknuto rozhodla neodpustiť. Ale oheň horí a blčí a poháňa ma vpred.

Tak toto je motivácia. (z nenávisti..?)

Nemôžeš vedieť. .. nikdy

28.07.2018

Milý denníček, mám ťa ako lacnejšiu náhradu terapeuta. Tu opäť Romana. Som zúfalá! Je 24.novembra a za mesiac sú Vianoce. Veríš tomu? Takto pred rokom som bola nadšená z vlastnoručnej výzdoby v celom byte a s veľkým úsmevom sa ovíjala Marekovi okolo pliec. Bola som šťastná. Bože, nie. Bola som falošne šťastná. A čo je vlastne šťastie? Ježiš.. zase [...]

ONA

28.07.2018

Je pravda, že som tam nešiel náhodou. Bar Vaše potešenie bol od môjho domu niekoľko kilometrov, ale vždy to stálo za to. V nabitom kalendári plnom obchodných stretnutí, som si štvrtky večer vyhradzoval práve pre ňu. Nebola typ ženy, za ktorou sa otočí každý chlap. Nemala tie správne krivky. Plné prsia a oblé boky. Nevyžarovala z nej tá dravá sexualita, s akou som sa [...]

Čo budeš, ak budeš veľká?

10.07.2018

Keď som bola malé dievča, pýtali sa ma, čo budem, ak vyrastiem. V tej dobe som odpovedala veci ako raketová fyzička, biochemička, finančná plánovačka, analytička počítačových systémov. Ani by mi nenapadlo, že som si mala vytýčiť oveľa ľahší cieľ. Počas života som zistila, že fyzika, matematika a ani počítačové systémy nie sú odbory, v ktorých budem vynikať. [...]

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 85629x
Priemerná čítanosť článkov: 2762x

Autor blogu

Kategórie