Založ si blog

Pikantný názov nie je potrebný

Ležala som ponorená do horúcej vody. Nie teplej, horúcej. Chcela som zo seba zmyť všetky zvyšky myšlienok na neho. Nedokázala som spávať, sústrediť sa. Nedokázala som bez neho robiť nič. Naplnila som si pľúca vzduchom a ponorila sa celá do vody. Pocítila ako mi horúčava pulzuje telom, ako jemne sadá na moje viečka. Tlak v prsiach ma nútil opäť sa nadýchnuť. Nie, chcela som zostať, pod vodou bol pokoj a aspoň na moment som bola preč od žiadostivých chúťok. Oči som privrela silnejšie a snažila sa bojovať s vlastným telom. Pud sebazáchovy vyhral, zaťala som brušné svaly a okamžite som bola nad hladinou. Prerývane som dýchala, a keď sa moje telo opäť upokojilo, rukami som si prešla po vlasoch a z tváre zotrela kvapky stekajúcej vody. Opäť som sa jemne položila na hladinu. Ležala som v tichu a počúvala kvapkajúcu vodu z kohútika, bol to jediný zvuk, ktorý ma v tej chvíli dokázal aspoň trochu vytrhnúť z myšlienok. Nie to je šialené. Chlapi túžia po mne, nie ja po nich. Bolo ťažké priznať si, že som ho chcela, túžila som po ňom, bože áno chcela som ho cítiť na každom kúsku môjho tela. Rukou som pohladila svoj krk a pocítila kopčeky na hrudi. Dotkla som sa bradavky a pocítila, aká je stvrdnutá. Hladila som si prsia, zatvárala oči. Môj dych sa zintenzívnil, keď som myslela, že je to on. Prudko som otvorila oči, pozrela dole, moje ruky skĺzli pod brucho. Nie toto nerobím, je to predsa hlúpe. Bolo ťažké bojovať s vlastnou túžbou. Chvenie môjho tela ma opäť prinútilo zavrieť oči. Prstom som jemne prešla po pahorku. Krásne som sa dokázala uvoľniť v teplej vode, bolo to také príjemné. Tlmené svetlo v kúpeľni mi poskytovalo súkromie. Pred kým? Pred sebou? Bolo zvláštne odovzdať sa túžbe, keď som poznala aký racionálny človek som. Prsty sa posunuli nižšie a jemne otvorili pysky. Stredným prstom som pomaly prechádzala z hora dole, krásne pomaly. Pocítila som v tele túžbu, doteraz som ani nevnímala vlastné vzdychy. Moje pery sa jemne pootvorili a vydychovali horúci vzduch z môjho vnútra. Jazykom som prešla okolo celých pier, potrebovala som ich navlhčiť, jemne som do nich hrýzla. Keď som pocítila, že mi asi stačí, spojila som dva prsty a vnorila sa do svojho vnútra. Tak tento pocit muži tak milujú. Krásne teplo, mäkučko, sálajúca túžba. Prsty som vytiahla a znovu vsunula, vytiahla a vsunula. Bol to moment, keď som prestala myslieť na všetko okolo. Zaklonila som hlavu a chcela sa odovzdať túžbe viac, ale niečo ma vyrušilo… Strhla som sa na zvuk zvončeka. Kto do pekla teraz..? Vyskočila som z vane, po mojom tele ešte stekali prúdy vody, otvorila som dvere kúpeľne a prebehla k telefónu. Na parketách po mne zostali mokré stopy, ale bolo mi to jedno. „Prosím?“ Povedala som prosím, ale v skutočnosti som mala chuť povedať spŕšku nadávok kto si o 11 v noci dovolil vyzváňať a otravovať. „Ja som..“ Snažila som sa rozpoznať hlas. On? „…Maťo.“ „Čo tu robíš? Teda, poď hore, otváram.“ Počula som dole zabzučať dvere a potom tresnutie ako sa zatvorili. Vedela som, že teraz mám len pár minúť, kým príde dole výťah, ktorý ho vynesie na moje poschodie a on zaklope na dvere. Okamžite som sa otočila, vbehla do kúpeľne, strhla župan, obliekla sa doň. Cestou som pozrela do zrkadla, z mokrých vlasov mi kvapkala voda. Nadýchla sa, vydýchla, pokývala hlavou. Pri prvých stretnutiach si doprajem čas a vždy sa pripravím, teraz na to čas nie je. Z rozmýšľania ma vytrhlo silné klopanie na dvere. Inštinktívne som otočila hlavu, prebehla po špičkách ku dverám, smiešnymi poskokmi si obliekla nohavičky, potlačila kľučku a otvorila ťažké drevené dvere. Na jeho tvári som uvidela úsmev. Nebol to výsmech, skôr pobavenie. „Koho čakáš?“ povedal s úškrnom. Teba? „Teba nie.“ Asi sekundu som sa dokázala tváriť vážne a potom som sa zasmiala. „Pôjdeš ďalej?“ Pootvorila som dvere ešte viac, jeho noha dostúpila dnu a stál predo mnou. Svetlo z chodby vrhalo tieň na jeho ľavú stranu postavy. Keď bol takto blízko, hlavu som musela držať úplne dohora, nikdy úplne nepochopím ako niekto môže takto vyrásť, ale mala som slabosť pre vysokých ľudí. Vyzerajú tak mocne a majú krásne veľké objatie, v ktorom by som sa najradšej utopila. Preboha, prestaň myslieť nad hlúposťami, nerozplývaj sa tu jak idiot. Zatvorila som dvere. Predklonil sa a vyzúval si topánky. Môj pohľad automaticky padol na jeho pozadie, bože prečo mi toto robí. Taký krásny guľatý mužský zadok, akurát na plesnutie. A prečo nie? Úsmev mi hral na tvári a rukou som mu jemne plesla na zadok. Ticho som sa zasmiala, veď to bola sranda. Uvedomila som si, že som stále v uteráku, áno mala by som sa ísť obliecť. Vošla som do obývačky. „Prečo si vlastne prišiel?“ opýtala som sa chrbtom otočená k nemu. Pocítila som ruky na bokoch ako si ma pritisli k sebe : „chcem ťa.“ Prostá odpoveď. Len dve slová, ale vyvolali vo mne vlnu zimomriavok.  „Ovládaj sa“ bolo jediné na čo som chcela myslieť.  Oči sa mi zavreli, môj dych sa roztriasol pri prvých bozkoch na krk. Zahla som hlavu nabok a chcela viac, aj keď som vedela, žeby som nemala. Prsty si zamotal do mojich mokrých vlasov, potiahol ich dole a pobozkal ma na pery. Moje telo horelo, ťažko sa dalo ovládať. „Maťo..“ vzdychla som. Vedel ako ma má a dokáže so mnou robiť čo chce. Pevnejšie som si pritiahla uterák a odstúpila, chcel sa pohnúť za mnou, ale otočila som sa. „Nie Maťo, fakt nie, sme dobrí kamaráti.. ja, nemôžem proste.“ Keby len vedel ako strašne ma tie slová spaľovali, chcela som sa podvoliť všetkému čo by chcel, dala by som mu hneď teraz moju dušu, aj telo. Videl v mojich očiach túžbu? Usmieval sa, nádherne sa na mňa usmieval. Mal ma úplne prečítanú, vedel, že moje slová, vôbec neodrážajú to, čo cítim. Ach prekliaty chlap. Podišiel ku mne bližšie, zobral moju tvár do rúk, prstami prešiel po mojich perách, jemne sa prisal perami k tým mojím. Opantala ma jeho vôňa, jeho drsné a pritom vášnivé dotyky. Bože zošaliem. Snažila som sa odtiahnuť, vedela som, že už nevydržím vzdorovať. Rukami ma pevne zovrel a pritlačil ešte silnejšie k svojmu telu. Nevedela som sa ani pohnúť. Pobozkali sme sa, znovu a znovu. Stále s väčšou dávnou energie. „Poddaj sa tomu, nebojuj,“ šepkal. Ako strašne som ho chcela poslúchnuť. Rukami mi rozviazal uterák a padol na zem. Stála som pred ním len v nohavičkách. Cítila som sa v rozpakoch, určite sa červenám. Jednou rukou som si prekryla prsia a dlaň druhej som pritlačila na pod bruško. Hlúpa priesvitná látka, hlúpe čipky, dopekla so všetkým. „Nepozeraj sa na mňa, prosím.“ „Tvoje ručičky toho veľa neschovajú.“ Bože, uťahuje si zo mňa, ja vôbec nechápem prečo ma tak priťahuje. Alebo možno presne kvôli tomuto. Väčšina chlapov mi padlo k nohám, on ma núti, aby som si kľakla na kolená ja. Pred neho. „Poď sem.“ povedal. Pristúpila som o krok bližšie on tiež. Vyzeralo to, že už aj jeho prestalo baviť, stále sa držať nad vecou. Držali sme sa, bozkávali a neviem ako, ale zrazu som pod sebou pocítila posteľ. Ležala som na nej skoro nahá. Mala som strašnú potrebu niečím sa zakryť, bolo zvláštne byť pred ním. Takto. Zahnala som myšlienky strachu, pocity hanby a snažila sa sústrediť na to čo som tak strašne chcela, ešte pred tým, než prišiel. Na kolená mi položil svoje ruky a roztiahol nohy. Od vzrušenia sa zo mňa vydierali vzdychy. So zatvorenými očami som pocítila jeho koleno na mojom najhorúcejšom mieste. Nie, už ma nemusel prosiť, aby som sa tomu poddala. Bola som v tom až po uši. Jeho pery som pocítila na svojich, opäť ma zvádzal. Panva sa mi začala dvíhať, aj keď som sa snažila ležať pokojne. Keď koleno pritlačil medzi moje nohy pevnejšie zatriasla som sa. Užíval si to. Na perách mal šibalský úsmev a páčilo sa mu, ako dokáže ovládať každým kúskom môjho tela, ako dokáže spôsobovať slastné vzdychy. Vyzliekol si tričko a ja som uvidela jeho dokonale tvarované ramená. Túžila som sa ich dotknúť, len ich hladiť, celú noc. Moje dlane sa dvihli a rukami som sa ho takmer dotýkala, keď mi obe zápästia chytil a pritlačil späť k posteli. „Nie, ešte nie.“ Opäť ma pobozkal a druhou rukou mi hladil prsia. Pri dotyku bradaviek sa pousmial. „Niekto je tu nadržaný, a vraj sa vieš ovládať vždy.“ „Drž hubu a miluj ma.“  povedala som s úškrnom. Jazykom bozkával môj krk, prechádzal ním cez kľúčnu kosť, poláskal moje ramená, moje pery. Dokázal ma ukľudniť ako nikto iný. Vlhkým jazykom poláskal moje prsia, bozkával ma na brušku, prstami pošteklil moje rebrá. Nežnými bozkami pokračoval stále nižšie, po úplne maličkých kúskoch. Špičkou jazyka prešiel od dola hore. Moje telo sa opäť zachvelo vlnou rozkoše. Pohladil ma dlaňou, prstami prechádzal  po ohambí, podráždil ma na najcitlivejšom mieste. Chcela som ho cítiť, strašne som túžila mať ho v sebe. Hral sa. Nie, neurobil nič čo som chcela. Čakal, kým zošaliem? Snáď si nemyslí, že sa budem prosíkať. Vydržím.. musím vydržať. Vsunul do mňa prsty, vzrušenie ma úplne paralyzovalo. Panvu som len posunula v protismere, potrebovala som viac. Zrazu ich zo mňa vytiahol a opäť ma dráždil. Bože toto je mučenie. Naschvál to robil, videl na mne, že to nezvládam. Páčil sa mu pocit, že ma má vo svojej moci? „Vyzleč sa prosím ťa, ja ťa potrebujem už cítiť.“ Viem, že touto vetou som prehrala boj, ale ten pocit, ktorý sa mal dostaviť každú chvíľku bol silnejší než čokoľvek. „Nebuď netrpezlivá.“ Zabijem ho. Hneď po tom, ako sa s ním pomilujem ho zabijem. Nebudem sa mu podriaďovať, nebude mi tu rozkazovať. Rukou som sama zašla dole. Pocítila som aká som vlhká. Úplne vzrušená. Podráždila som sa sama. Spojila prsty a vsunula ich dnu, hlbšie a hlbšie. Pozeral sa. Pozeral sa ako si to robím. Za iných okolností by som to rozhodne nerobila, ale moja túžba dosiahnuť vrchol bola silnejšia než hanba. Môj dych sa zrýchlil. „Urob sa, chcem to vidieť, urob sa pre mňa.“ Jeho slová len posilnili už aj tak nezvratný dej. Vyvrcholila som. Burácali vo mne hormóny, v ušiach som počula svoje vzdychy, na prstoch cítila svoju vlhkosť. „Krásne.“ bolo jediné čo pošepol. Zostala som ležať na posteli, doznievali vo mne stopy orgazmu. Opäť bol nado mnou, teraz bol však nahý. Moje vzdychy sa ukľudnili, aby ich opäť mohol zrýchliť. Toto nebol človek, ale diabol. Špičku penisu som pocítila pri mojom klitorise. Šalela som túžbou, ale čo bolo potešujúce, on pravdepodobne tiež. Náruživo ma bozkával po celom tele, a vo chvíli, keď bola túžba už neznesiteľná som ho pocítila vo vnútri. Toto bol moment, ktorý som celý večer tak strašne túžila zažiť. Prenikal do mňa pomaly, úplne na doraz. Keď sa naše telá spojili najviac ako sa dalo, opäť sa oddialil a znovu priblížil. Mala som pocit, že si rozhryziem peru, ale nemohla som inak. Prudko dýchal a napínal sa mu každý sval v tele. Nohami som objala jeho zadok a ťahala ho hlbšie. Nedokázala som sa ho nabažiť. Chcela som ho cítiť viac. Milovanie opantalo všetky moje zmysly, dokázala som len cítiť a naplno. Začal do mňa prirážať stále silnejšie  a moje ústa sa otvorili a vzdychli pri každom náraze. Zaryla som mu do chrbta svoje nechty a pri druhom burácaní v mojom tele sa ku mne priblížil a ja som sa mu medzi bozkami, vzdychmi urobila do úst. „Milujem ťa počúvať, keď vzdycháš od rozkoše.“ Nedokázala som odpovedať, bola som vyčerpaná, a pritom som sa chcela milovať najradšej celú noc. Nedokázal prestať, nedokázala som prestať, milovali sme sa znovu a znovu. Odpútala som sa od sveta a vznášala sa s ním. Bol dokonalý, všetko s ním bolo neskutočné. Vedela som, že si zaslúži ten najkrajší koniec, aký mu môžem dať. Položil sa na posteľ, na jeho bruchu som videla kvapky potu, bezbranne tam ležal, krásne unavený, vyčerpaný. „Lež tu, nehýb sa.“ Povedala som s úsmevom. Usmial sa tiež, asi sa na viac nezmohol. Zbehla som do kuchyne, otvorila chladničku, vytiahla šľahačku a zatriasla ňou. Toto sa ti Maťko bude páčiť. Schovala som ju za chrbát, zhasla svetlo. V tme sa krásne zrelaxuje. „Oddychuj, užívaj si to.“ boli moje posledné slová. Počula som identický zvuk, keď som zatlačila do umelej hmoty na šľahačke a na brušku sa mu vytvorila kôpka sladkej nadýchanej peny. Jazykom som ju zlízala, jeho telo sa zachvelo. Teraz konečne patril mne. Poláskala som ho ústami všade. Jazykom som hladila jeho mužnosť, prechádzala od dola až hore, krúžila, všetko čo mu spôsobovalo slasť. Počúvala jeho vzdychy. Zrazu chytil moju hlavu do dlaní, pritlačil ma najhlbšie ako to šlo a pustil zo seba všetku rozkoš. Pocítila som ho vo svojich ústach. Pocit, že som ho vlastnila v tej chvíli ja, bol neopísateľný. Boli sme lepkaví od šľahačky, spotení po intenzívnom milovaní, ale ani jeden sme nevládali vstať a ísť do sprchy. Rozprávali sme sa kým nezačalo svitať. „Prečo si vlastne prišiel?“ „Chcel som ti len povedať, že som si našiel dievča.“ V tom momente vo mne nezostalo nič, len prázdno. „To čo sa stalo, bolo najkrajšie čo som kedy zažil.“ Ostala som ticho, bola som ako nemá, nevedela som vydať ani hlásku. Zrazu sa rozosmial. Ešte má tu drzosť smiať sa mi do tváre.. Mala som chuť hrešiť. „Keby si videla svoj výraz, uťahujem si z teba, chcel som sa s tebou len poriadne pomilovať, proste si mi chýbala,“ povedal s úsmevom, pobozkal ma na pery. „Nehnevaj sa, anjelik.“ Vykúzlil ten najnevinnejší pohľad a nedokázala som odolať. „Ty si debil, ale zbožňujem ťa takého, aký si.“ Obaja sme sa rozosmiali a zaspali v tesnom objatí.

Nemôžeš vedieť. .. nikdy

28.07.2018

Milý denníček, mám ťa ako lacnejšiu náhradu terapeuta. Tu opäť Romana. Som zúfalá! Je 24.novembra a za mesiac sú Vianoce. Veríš tomu? Takto pred rokom som bola nadšená z vlastnoručnej výzdoby v celom byte a s veľkým úsmevom sa ovíjala Marekovi okolo pliec. Bola som šťastná. Bože, nie. Bola som falošne šťastná. A čo je vlastne šťastie? Ježiš.. zase [...]

ONA

28.07.2018

Je pravda, že som tam nešiel náhodou. Bar Vaše potešenie bol od môjho domu niekoľko kilometrov, ale vždy to stálo za to. V nabitom kalendári plnom obchodných stretnutí, som si štvrtky večer vyhradzoval práve pre ňu. Nebola typ ženy, za ktorou sa otočí každý chlap. Nemala tie správne krivky. Plné prsia a oblé boky. Nevyžarovala z nej tá dravá sexualita, s akou som sa [...]

Čo budeš, ak budeš veľká?

10.07.2018

Keď som bola malé dievča, pýtali sa ma, čo budem, ak vyrastiem. V tej dobe som odpovedala veci ako raketová fyzička, biochemička, finančná plánovačka, analytička počítačových systémov. Ani by mi nenapadlo, že som si mala vytýčiť oveľa ľahší cieľ. Počas života som zistila, že fyzika, matematika a ani počítačové systémy nie sú odbory, v ktorých budem vynikať. [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 85309x
Priemerná čítanosť článkov: 2752x

Autor blogu

Kategórie