Založ si blog

Archív: apríl, 2015

Čas

Viem, že životné situácie nie vždy končia ako si prajeme, že ľudia, ktorých sa snažíme k sebe pripútať nás raz možno celkom ľahko opustia, že to, čo si vysnívame sa vôbec nemusí podobať realite. Ľudia tieto predstavy často krát volajú naivita. Ale môže byť naša tajná myšlienka a zároveň túžba hodnotená akokoľvek ako zlá alebo nesprávna? Máme veriť […]

Pokračovanie článku

Pikantný názov nie je potrebný

Ležala som ponorená do horúcej vody. Nie teplej, horúcej. Chcela som zo seba zmyť všetky zvyšky myšlienok na neho. Nedokázala som spávať, sústrediť sa. Nedokázala som bez neho robiť nič. Naplnila som si pľúca vzduchom a ponorila sa celá do vody. Pocítila ako mi horúčava pulzuje telom, ako jemne sadá na moje viečka. Tlak v prsiach ma nútil opäť sa nadýchnuť. Nie, […]

Pokračovanie článku

Ide tu o keks

Ďalší horúci letný deň. Bolo 20 júla. Presne takto pred pár rokmi som prišla o panenstvo. Hm, zaujímavá náhoda. Pamätám sa na to. S priateľom sme boli na chate a toľko na mňa naliehal, že som to nakoniec skúsila kvôli nemu. Nie, nechcela som to úplne, ale nemôžem povedať, že by šlo o znásilnenie. Proste som sa mu podvolila, urobila mu radosť. Pri spomienke na […]

Pokračovanie článku

Nočný vzťah dvoch ľudí

Prológ Bolo to viac než priateľstvo, bola to neuveriteľná súhra našich duší. Ladne sa k sebe prisali, zatancovali si krátky tanec v priestore medzi nami, odtrhli sa a znovu sa túžili dotknúť. Tak ako sme sa túžili dotknúť my. Kráčam po ulici, počujem klopkanie mojich opätkov, v ušiach mi jemne hrá obľúbená hudba. Je mi fajn, je mi výborne, cítim sa šťastná. […]

Pokračovanie článku

Laná, ktoré ma držia

Na tvojom tele je zapísaných mnoho mien, dotýkalo sa ťa mnoho zmien. V tvojom srdci som bola iba ja, už aj to sa stratilo, moje zmýšľanie na to doplatilo. Strhávam kryt z mojej duše, aby som si dokázala vyrvať srdce. Chcem ho položiť do zvierača a nechať ho roztlačiť, usmiať sa a vedieť, že už nikdy nebudem cítiť ten pocit, že už nikdy nezachytím náznaky lásky, na […]

Pokračovanie článku

Muž dvoch tvárí : Kapitola 3

Sedela som vo svojej obývačke a hľadela na pohasínajúcu sviečku. Pred nedávnom som si kúpila celý balíček voňavých sviečok, voňavých mydiel a neviem čoho všetkého. Milovala som vôňu orchideí. Taká príjemne upokojujúca a ešte s tým plamienkom tancujúcim pred mojimi očami to bol hotový relax. Ľahučký čierny saténový župan s červenou krajkou som si pritisla […]

Pokračovanie článku

Muž dvoch tvárí : Kapitola 2

„Áno, áno, už som na ceste,“ klamem šéfke. Telefón v jednej ruke, sukňa niekde pri kolenách a o tom kde mám tú sexi pracovnú čiernu podprsenku nemám ani zdania. Dnes máme rokovanie so zahraničnými klientmi a ja musím zažiariť. „Mia, pán Bortoun tu bude za pól hodinu, ja v tvojom záujme dúfam, že to stihneš.“ Bla, bla, bla, ty hnusná stíhačka. Možno keby […]

Pokračovanie článku

Muž dvoch tvárí : Kapitola 1

Tancovala som v tme, moje telo bolo ako v ohni. Hudba mi vrážala do bubienkov, alkohol treštil každý kúsok zábran. Zimomriavky na pokožke, všade okolo telá zmanipulované bubnami. Všetci dvíhali ruky hore a snažili sa dosiahnuť nebesá. Viečka pevne privreté, pery šepkajú text pesničky. Milovala som ponoriť sa do toho a nechať sa viesť. Na pohojdávajúcich bokoch zrazu […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 85388x
Priemerná čítanosť článkov: 2754x

Autor blogu

Kategórie