Založ si blog

Úplne nevhodná holá pravda 2

Milujem tie večery, keď sa človek z vlastnej vôle rozhodne zostaň doma. Sám. Tie chvíle, keď vám hrajú nejaké tupé komerčné pesničky z rádia, a vám to nevadí. Tie chvíle, keď rozmotávate svetielka na vianočný stromček a medzi tým vám telo zaplavuje horúca jablkovo škoricová tekutina. Tie chvíle, keď z nudy o pol noci zapnete lávovú lampu a pozeráte na tie lenivé naťahujúce sa bubliny, čo prvých pár hodín sa nie a nie odlepiť. A tie chvíle, keď z ovocia vytvárate hlavy smajlíkov a usmievate sa jak prihlúply idiot. Tí iniciatívnejší to odfotia, upravia v ďalšej komerčnej nemenovanej sračke a dajú na internet. A potom sa tešia z komentárov. Áno, ide čas Vianoc, keď sa ľudia netešia zo svojho stromčeka, ale z toho, že im ho iní pochvália. A posledné roky, ako tak pozerám niektoré stromčeky, sa podobajú skôr na metlu mojej babky korunované jej parochňou. Ale áno, máte pravdu, idú Vianoce, nebuďme zlí. Zabudnime na zášť a tvárme sa, že tento sviatočný čas nás mení na hrdinov.  Zaujímalo by ma, čo si myslia o tomto šťastnom období sérioví vrahovia. Majú menšie nutkanie zabíjať? Možno kvôli Ježiškovi? Určite to tak bude. Ľudia na Vianoce sú iní. Na chvíľku si spomenú na krajiny tretieho sveta a tvária sa súcitne doma pred obrazovkami, niektorí možno pošlú sms na určené číslo a veria, že tieto Vianoce už určite urobili niečo dobré pre ľudstvo. A ja vraciam. Z nás všetkých. Z ľudstva. Z tohto skazeného ľudstva. Je mi jedno koľkokrát to budem musieť zopakovať a od koľkých ľudí sa budem musieť odvrátiť. Je mi naozaj jedno, čo mi zato urobíte a aký trest ponesiem. Všetko bude lepšie ako toto. Nevládzem. Už sa  na vás nevládzem pozerať. Chcem kričať, chcem vám chytiť hlavu a triasť ňou, kým pochopíte, že máte hľadať zmysel. Že sa máte prestať hrať na niečo, čím nie ste a nikdy nebudete. Lebo ste len obyčajné zvery. Tak ako aj ja. Čím som lepšia? Prečo Ja mám právo súdiť vás? Pretože aj ja som len hlúpy tvor, ktorý tomu verí. Každý verí, že je najlepší. Že on je kráľ, že on je jediný Boh, že je stvoriteľ. Ako ľahko sa necháte ovládnuť hlúpymi sľubmi, falošnými slzami, vznešenými náboženstvami. Márne prosím, aby ste otvorili oči. Aby ste nepozerali, ale videli. Viď, ziapem viď! Ale nikto. Iba prázdne škatuľky s úsmevmi na perách. Prečo bolestivé spomienky píšete do piesku a to málo, čo vám svet dáva si vrývate do skaly, aby ste nikdy nezabudli, čo krásne vám tento život dal? A všetky zlé spomienky odlivom a prílivom vyzerajú lepšie. Áno, ja rozumiem. Každý z nás sa niekedy nechá krásne klamať, pretože je oveľa ľahšie láskať sa klamstvom ako prijať pravdu a nechať ju rozbiť všetko v čo sme verili. Ale je to takto správne?

Nemôžeš vedieť. .. nikdy

28.07.2018

Milý denníček, mám ťa ako lacnejšiu náhradu terapeuta. Tu opäť Romana. Som zúfalá! Je 24.novembra a za mesiac sú Vianoce. Veríš tomu? Takto pred rokom som bola nadšená z vlastnoručnej výzdoby v celom byte a s veľkým úsmevom sa ovíjala Marekovi okolo pliec. Bola som šťastná. Bože, nie. Bola som falošne šťastná. A čo je vlastne šťastie? Ježiš.. zase [...]

ONA

28.07.2018

Je pravda, že som tam nešiel náhodou. Bar Vaše potešenie bol od môjho domu niekoľko kilometrov, ale vždy to stálo za to. V nabitom kalendári plnom obchodných stretnutí, som si štvrtky večer vyhradzoval práve pre ňu. Nebola typ ženy, za ktorou sa otočí každý chlap. Nemala tie správne krivky. Plné prsia a oblé boky. Nevyžarovala z nej tá dravá sexualita, s akou som sa [...]

Čo budeš, ak budeš veľká?

10.07.2018

Keď som bola malé dievča, pýtali sa ma, čo budem, ak vyrastiem. V tej dobe som odpovedala veci ako raketová fyzička, biochemička, finančná plánovačka, analytička počítačových systémov. Ani by mi nenapadlo, že som si mala vytýčiť oveľa ľahší cieľ. Počas života som zistila, že fyzika, matematika a ani počítačové systémy nie sú odbory, v ktorých budem vynikať. [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 85618x
Priemerná čítanosť článkov: 2762x

Autor blogu

Kategórie